VII-დღე
გავიხსენეთ პორტფოლიოს ჩეკლისტის მეშვეობით რა რესურსები უნდა გვქონდეს საბოლოო პრეზენტაციისთვის.
პროცედურების დაწერისას პორტფოლიოს რუბრიკის კრიტეტიუმები გადავიკითხეტ, რომ სეგვეფასებინა რამდენად სრულყოფილად გვიწერია პროცედურები.
გავეცანით გარდნერის მრავალმხრივი ინტელექტის თეორიას, გავეცანით მოსწავლეთა დიფერენცირებას.
შევქმენით დიფერენცირებისთვის თვითშეფასების ფორმას.
ასევე შევქმენით მოსწავლეთა საჭიროებისათვის "სკაფოლდინგი" ანუ ხარაჩო.
No comments:
Post a Comment